SmartKARTA w aplikacji mobilnej Nasz Bank pozwala szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach naszego Banku. Dzięki funkcji smartKARTA można wypłacać gotówkę z bankomatu w sposób całkowicie bezdotykowy. Transakcję w postaci „szybkiej wypłaty” zlecamy w aplikacji mobilnej. Ekran bankomatu służy wyłącznie do potwierdzenia transakcji poprzez zeskanowanie smartfonem wyświetlanego na nim kodu QR. Operacja jest wyjątkowo szybka i bez dodatkowych czynności możemy odebrać gotówkę. W aplikacji Nasz Bank mamy pełny opis transakcji oraz historię przeprowadzonych transakcji.
Drugą możliwością, jaką daje smartKARTA, jest pełna obsługa wpłatomatu. W aplikacji Nasz Bank poprzez autoryzację mobilną potwierdzamy przeprowadzaną operację wpłaty, a środki są od razu księgowane na rachunku. Operację kończy powiadomienie push o zaksięgowanych środkach.
Bankomaty, które obsługują wypłaty za pomocą smartKARTY: