Skip to main content
  • Google Pay

    Google Pay

    Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

    Przydatne informacje

    Bepieczeństwo

    Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

    Przydatne informacje

    Czym jest Google Pay?

    Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

    • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia).
    • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje).
    • Kupować usługi i produkty Google.
    • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

    Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.


    Jak zacząć korzystać z Google Pay?

    Zaloguj się na pay.google.com, aby zacząć korzystać z Google Pay na komputerze. Możesz też pobrać aplikację.

    Aby korzystać z Google Pay, potrzebujesz:

    • posiadać konto Gmail i zaakceptować warunki korzystania z niego,
    • posiadać urządzenie mobilne (smartfon, tablet) z technologią NFC,
    • system Android w wersji 4.4 lub nowszej (w trakcie dodawania karty aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NF, w menu "Dotknij i zapłać" na Google Pay),
    • posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową),
    • na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Banku lub aplikację Google Pay.

    Jak wysłać pieniądze za pomocą Google Pay? 

    Jeśli już wcześniej zdarzyło Ci się korzystać ze strony pay.google.com, możesz zauważyć, że jej wygląd się zmienił. Aby przesłać pieniądze, po lewej stronie kliknij Prześlij pieniądze lub poproś o nie.


    Czy znowu muszę dodawać formy płatności?

    Nie. Wszystkie karty kredytowe, debetowe, konta bankowe i inne formy płatności dodane przez Ciebie do Google Pay lub Google Pay Send automatycznie pojawią się w Google Pay. Jeśli forma płatności posłużyła Ci do zakupu produktu lub usługi Google (np. aplikacji czy filmu w Google Play lub dodatkowego miejsca na Dysku Google), zobaczysz ją w Google Pay.

    Tutaj dowiesz się, jak dodać nową kartę do Google Pay.


    Jak to wpłynie na bezpieczeństwo moich płatności?

    Zmiana aplikacji nie wpłynie na środki bezpieczeństwa chroniące Twoje dane. O bezpieczeństwie korzystania z Google Pay przeczytasz tutaj.


    Czy mogę zobaczyć moje wcześniejsze transakcje dokonane przy użyciu usług płatniczych Google?

    Większość informacji o transakcjach z użyciem Google Pay znajdziesz na stronie pay.google.com. Płatności dokonane w sklepach znajdziesz w aplikacji.


    Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

    Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

    • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play lub subskrypcję YouTube Premium),
    • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome.

    Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

    CENTRALA BANKU
    ul. Gdańska 10
    07-100 Węgrów

    Obsługa klienta tel. (25) 792 23 76
    Kredyty tel. (25) 792 29 53
    Kasy tel. (25) 792 00 81
    Sekretariat tel. (25) 792 23 42
    Fax. (25) 792 00 75

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    Poniedziałek - piątek - 8:00 do 16:00


    ODDZIAŁ GRĘBKÓW

    ul. Warszawska 8
    07-110 Grębków

    tel. (25) 793 00 93
    tel. (25) 793 01 30

    Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

    ODDZIAŁ WIERZBNO

    Wierzbno 95
    07-111 Wierzbno

    tel. (25) 793 46 79
    tel. (25) 793 46 63

    Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15

    ODDZIAŁ STOCZEK

    ul. 3-go Maja 21
    07-104 Stoczek

    tel. (25) 691 90 74

    Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15.

    ODDZIAŁ SADOWNE

    ul. Kościuszki 5
    07-140 Sadowne

    tel. (25) 675 32 11
    tel. (25) 675 35 31


    Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

    BANKOMATY PBS W WĘGROWIE

    Lokalizacje bankomatów  Powiatowego Banku Spółdzielczego w Węgrowie:

    • Centrala Banku (Węgrów, ul. Gdańska 10)- bankomat z funkcją wpłatomatu
    • Galeria Mistrza Jana (Węgrów, ul. Wyszyńskiego 7) - bankomat z funkcją wpłatomatu
    • oddział Banku w Grębkowie (Grębków, ul. Warszawska 10)
    • oddział Banku w Stoczku (Stoczek, ul. 3-go Maja 21)
    • oddział Banku w Sadownem (Sadowne, ul. Kościuszki 5)
    • oddział banku w Wierzbnie (Wierzbno 95)
    Znajdziesz nas też tutaj