Skip to main content
  • Informacje w związku z epidemią

Informacje w związku z epidemią

  • Szanowni Klienci,

    w związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku.

    Zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w banku i zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.

    Ponadto rekomendujemy:

    • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz mobilną.
    • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.

    Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne.

    Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku. Liczymy na Państwa zrozumienie oraz zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

    Informujemy, że wprowadziliśmy mechanizm umożliwiający zawieszenie spłaty kredytów (zastosowanie tzw. wakacji kredytowych) dla Klientów indywidualnych oraz Przedsiębiorców.

    Opcja zawieszenia spłaty kredytu będzie dostępna dla Klientów, którzy uzasadnią konieczność odroczenia/zawieszenia spłaty kredytu ich sytuacją finansową spowodowaną pandemią koronawirusa.

    Wnioski będą rozpatrywane bezpłatnie. Bank nie będzie pobierał opłat w związku z udzieleniem wakacji kredytowych.

    Będziemy na bieżąco informować o przygotowanych rozwiązaniach na stronie internetowej Banku.

  • Wakacje Kredytowe w związku z pandemią koronawirusa COVID 19

    Dla Kredytobiorców - klientów indywidualnych korzystających z kredytów:

    · mieszkaniowych hipotecznych

    · remontowych

    · gotówkowych

    · samochodowych

    · Wygodnego

    Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania pozwalające m.in.: odroczyć ratę kredytu lub odnowić okres kredytowania.

    Proponujemy zawieszenie spłaty rat kapitałowych lub kapitałowo-odsetkowych na okres do 3 miesięcy bez konieczności składania dodatkowych dokumentów i zaświadczeń potwierdzających w sposób szczegółowy aktualną sytuację finansowo-gospodarczą Kredytobiorcy.

    Zastosowania Wakacji kredytowych może nastąpić w wybranej wersji:

    Wersja I - nie jest wydłużany okres kredytowania, tj. okres spłaty kredytu pozostaje bez zmian, natomiast wysokość pozostałych do spłaty rat kapitałowych lub kapitałowo-odsetkowych przypadających po okresie trwania Wakacji kredytowych ulega odpowiedniemu zwiększeniu;

    Wersja II - wydłużany okres kredytowania, tj. okres spłaty kredytu ulega wydłużeniu o okres zawieszenia rat kapitałowych/ kapitałowo-odsetkowych w ramach Wakacji kredytowych;

    • Wniosek o udzielenie Wakacji kredytowych znajduje się Tutaj w formacie Word Tutaj

    Za rozpatrzenie wniosku o Wakacje kredytowe Bank nie będzie pobierać prowizji i opłat.

    Zawieszenie spłaty rat kapitałowych lub kapitałowo-odsetkowych spowoduje wzrost kosztów odsetkowych.

     

    Kredytobiorca może złożyć Wniosek poprzez:

    1) dostarczenie go do Banku,

    2) drogą email na adres:

    W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, w obecnym czasie Oddziały Powiatowego Banku Spółdzielczego w Węgrowie mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia Oddziałów. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco na stronie www.pbswegrow.pl.

  • ODROCZENIE SPŁATY RAT KREDYTU I ODNOWIENIE OKRESU KREDYTOWANIA W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ KORONAWIRUSA COVID 19

     

    Dla Kredytobiorców - klientów instytucjonalnych korzystających z kredytów:

    1) o charakterze obrotowym np. kredyt w rachunku bieżącym, kredyt rewolwingowy, kredyt obrotowy, itp.,

    2) inwestycyjnych,

    3) preferencyjnych z dopłatami ARIMR do oprocentowania i częściową spłatą przez ARIMR kapitału,

    4) pomostowych,

    5) konsolidacyjnych.

    Klientom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej spowodowanej pandemią koronawirusa COVID - 19 udostępniamy rozwiązania pozwalające na odroczenie spłaty rat kredytu lub odnowienie okresu kredytowania.

    Odroczeniu (zawieszeniu) mogą podlegać raty:

    1. Wariant 1: kapitałowo-odsetkowe (dotyczy kredytów z harmonogramem spłaty) – maksymalnie na okres 3 miesięcy;
    2. Wariant 2: kapitałowe (dotyczy kredytów z harmonogramem spłaty lub kredytów odnawialnych dla których zastosowany został limit kroczący tj. systematyczne zmniejszanie dostępnego limitu kredytowego) – maksymalnie na okres 6 miesięcy;
    3. Wariant 3: odsetkowe (dotyczy kredytów o charakterze obrotowym z jednorazowym terminem spłaty i kredytów z harmonogramem spłaty znajdujących się w okresie karencji spłaty kapitału) – maksymalnie na okres 3 miesięcy.

    Zastosowanie odroczenia terminu spłaty rat kredytu może spowodować:

    1. wydłużenie okresu kredytowania o zastosowany analogiczny okres odroczenia (dotyczy Wariantu nr 1, i Wariantu nr 2);
    2. brak wydłużenia okresu kredytowania – po okresie odroczenia pozostałe do spłaty raty zostaną równomiernie powiększone o odroczoną wysokość kapitału, które przez okres odroczenia nie były spłacane, a ich spłata będzie następować w terminach spłat kapitału przewidzianych w harmonogramie spłaty, (dotyczy Wariantu nr 1, Wariantu nr 2). W przypadku zastosowania odroczenia spłaty rat kapitałowo-odsetkowych lub odsetkowych dopuszcza się aby spłata odroczonych odsetek nastąpiła jednorazowo po okresie 3 miesięcy od daty końca odroczenia (zawieszenia) rat, lecz nie później niż na koniec okresu kredytowania lub została rozterminowana na okres do 3 miesięcy od daty końca odroczenia (zawieszenia) rat, lecz nie dłużej niż do końca okresu kredytowania (dotyczy Wariantu nr 1, Wariantu nr 3);
    3. jednorazową spłatę odsetek po okresie 6 miesięcy od daty końca odroczenia (zawieszenia) rat, lecz nie później niż na koniec okresu kredytowania (dotyczy Wariantu nr 3).

     

    Wniosek o odroczenie terminu spłat rat znajduje się Tutaj format Word Tutaj

    Wiosek kredytowy ws. odnowienia kredytu znajduje się Tutaj format Word Tutaj

     

    Za rozpatrzenie wniosku o odroczenie terminu spłat rat oraz ws. odnowienia kredytu Bank nie będzie pobierać prowizji i opłat.

     

    Kredytobiorca może złożyć Wniosek poprzez:

    • dostarczenie go do Oddziału Banku,
    • drogą email na adres:

    · Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Klienci obsługiwani w Centrali Banku w Węgrowie

    · Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Klienci obsługiwani w Oddziale Banku w Grębkowie

    · Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Klienci obsługiwani w Oddziale Banku w Wierzbnie

    · Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Klienci obsługiwani w Oddziale Banku w Sadownem

    · Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Klienci obsługiwani w Oddziale Banku w Stoczku

    • listownie lub kurierem – na adres Powiatowego Banku Spółdzielczego w Węgrowie:

    · O/Węgrów - w przypadku gdy klient jest obsługiwany w jednostce Banku w Węgrowie

    · O/Grębków - w przypadku gdy klient jest obsługiwany w jednostce Banku w Grębkowie

    · O/Wierzbno - w przypadku gdy klient jest obsługiwany w jednostce Banku w Wierzbnie

    · O/Sadowne - w przypadku gdy klient jest obsługiwany w jednostce Banku w Sadownem

    · O/Stoczek - w przypadku gdy klient jest obsługiwany w jednostce Banku w Stoczku

     

    W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, w obecnym czasie Oddziały Powiatowego Banku Spółdzielczego w Węgrowie mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia Oddziałów. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco na stronie www.pbswegrow.pl.

CENTRALA BANKU
ul. Gdańska 10
07-100 Węgrów

Obsługa klienta tel. (25) 792 23 76
Kredyty tel. (25) 792 29 53
Kasy tel. (25) 792 00 81
Sekretariat tel. (25) 792 23 42
Fax. (25) 792 00 75

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bank czynny:
Poniedziałek - piątek - 8:00 do 16:00


ODDZIAŁ GRĘBKÓW

ul. Warszawska 8
07-110 Grębków

tel. (25) 793 00 93
tel. (25) 793 01 30

Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

ODDZIAŁ WIERZBNO

Wierzbno 95
07-111 Wierzbno

tel. (25) 793 46 79
tel. (25) 793 46 63

Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15

ODDZIAŁ STOCZEK

ul. 3-go Maja 21
07-104 Stoczek

tel. (25) 691 90 74

Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15.

ODDZIAŁ SADOWNE

ul. Kościuszki 5
07-140 Sadowne

tel. (25) 675 32 11
tel. (25) 675 35 31


Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

BANKOMATY PBS W WĘGROWIE

Lokalizacje bankomatów  Powiatowego Banku Spółdzielczego w Węgrowie:

  • Centrala Banku (Węgrów, ul. Gdańska 10)- bankomat z funkcją wpłatomatu
  • Galeria Mistrza Jana (Węgrów, ul. Wyszyńskiego 7) - bankomat z funkcją wpłatomatu
  • oddział Banku w Grębkowie (Grębków, ul. Warszawska 10)
  • oddział Banku w Stoczku (Stoczek, ul. 3-go Maja 21)
  • oddział Banku w Sadownem (Sadowne, ul. Kościuszki 5)
  • oddział banku w Wierzbnie (Wierzbno 95)
Znajdziesz nas też tutaj