Nasz Bank - aplikacja mobilna

16-10-2019

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą nową aplikacją mobilną - Nasz Bank, dostępną na platformę Android oraz iOS. Niepodważalnymi zaletami aplikacji jest funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki. Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.

 

Najważniejsze funkcje aplikacji Nasz Bank

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
  • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje, lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt
  • wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
  • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
  • logowanie – kod PIN, odcisk palca,
  • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
  • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny)
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku).

Autoryzacja mobilna

Aplikacja Nasz Bank, jako element systemów bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie.

Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH, które nie generują kosztów dla klienta. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

CENTRALA BANKU
ul. Gdańska 10
07-100 Węgrów

Obsługa klienta tel. (25) 792 23 76
Kredyty tel. (25) 792 29 53
Kasy tel. (25) 792 00 81
Sekretariat tel. (25) 792 23 42
Fax. (25) 792 00 75

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bank czynny:
Poniedziałek - piątek - 8:00 do 16:00


ODDZIAŁ GRĘBKÓW

ul. Warszawska 8
07-110 Grębków

tel. (25) 793 00 93
tel. (25) 793 01 30

Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

ODDZIAŁ WIERZBNO

Wierzbno 95
07-111 Wierzbno

tel. (25) 793 46 79
tel. (25) 793 46 63

Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15

ODDZIAŁ STOCZEK

ul. 3-go Maja 21
07-104 Stoczek

tel. (25) 691 90 74

Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:15.

ODDZIAŁ SADOWNE

ul. Kościuszki 5
07-140 Sadowne

tel. (25) 675 32 11
tel. (25) 675 35 31


Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:30.

BANKOMATY PBS W WĘGROWIE

Lokalizacje bankomatów  Powiatowego Banku Spółdzielczego w Węgrowie:

  • Centrala Banku (Węgrów, ul. Gdańska 10)
  • Galeria Mistrza Jana (Węgrów, ul. Wyszyńskiego 7) - bankomat z funkcją wpłatomatu
  • oddział Banku w Grębkowie (Grębków, ul. Warszawska 10)
  • oddział Banku w Stoczku (Stoczek, ul. 3-go Maja 21)
  • oddział Banku w Sadownem (Sadowne, ul. Kościuszki 5).
Znajdziesz nas też tutaj